LiQuiDe Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 men asså denna tråden e från 2004 har du fortfarande samma problem...? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Antagligen inte Radical Panda. Det verkar som han skaffade Xbox eftersom han inte har Game Cube. Om så är fallet så gjorde han helt rätt val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 medans gamecube sitter och utvecklar barnspel går x-box å gör de riktigt grymma! sälj gamecuben ffs! ^^ gamecubs gör också bara uppföljare, tänk själv på det ok resident evil e ett barnspel för dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 men asså denna tråden e från 2004 har du fortfarande samma problem...? :o ...Nej :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag skulle välja GC om jag inte hade ett chippat xbox, vilket jag har just nu. Eftersom grafiken, jao, den är sämre på GC, men den känns mer levande. Och därför så är GC bättre än Xbox. Men, nu har jag ett fet chippat xbox, vilket är 100% bättre. Chippet kostade (Evoloution X den vanliga) 1300 :- Och min hårdisk jag köpte kostade 2700 :- Sammanlagt 4000 Kr... Det blir ett xbox så att du inte vill ha något annat kraffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Köp ett GameCube men ha sälj inte dit Xbox! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg