Gäst henke37 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) Jo jag har nyligen gjort ett hänga gubben spel i php kan ni testa att det fungerar som det ska? Prova spelet Jag har servern hemma så den är inte 24/7. Om någon vill hjälpa till så pm:a mig. Det finns poäng att hämta. Reservation för slut på poäng, jag granterar alla nedan en gång(dvs 400p), mer i mån att jag har p. En summering av vad jag skulle uppskatta för hjälp: Bilder för hängningen(11 steg)(100p) Hjälp med att utöka ordlistan, minst 40 ord för poäng(start 100p ökar med 5p per tio ord) Om någon vill ha spelet på sin sajt PM:a mig, det kostar inget för annons fria sidor och bara 50kr för alla andra(fuska.se får det gratis om admin vill ha det.). Servern var uppe senast: 2004-08-16/10:56 Redigerat 4 Oktober 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Adressen verkar inte funka? :S Inte din hemsida heller.... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) Nog fungerar addressen. Ps Om någon har bilder till hängningen kan ni pm:a mig då? Ds Redigerat 4 Augusti 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) Sidan kan inte hittas :P förlåt visas :visslar: Redigerat 5 Augusti 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 den funkar inte har du gjort nåt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (redigerat) Kolla datumet nästa gång... Men ni kan försöka spela spelet när som hälst, jag kan ju ha servern igång. Särskilt på sena förmiddan. Ps Jag tar gärna emot hjälp med att utöka ordlistan. Vad jag sa i förgående post gäller fortfarande. Ps2 Spelet är i utveckling, så om ni får massa felmedeanden vänta en stund och ladda om sidan. Ps3 Jag har servern uppe just nu. Ps4 Jag behöver hjälp med litte javascript Pm:a mig Ds Redigerat 6 Augusti 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Sidan kan fortfarande inte visas :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Jag har servern hemma, jag har den inte uppe 24/7. Redigerat 9 Augusti 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas_spelaren Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag har servern hemma, jag har den inte uppe 24/7. Jag har den uppe nu men inte längre än till 23 skulle jag tro. synd att jag inte hann att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Den är uppe dagligen särskilt kring 10-12 på morgornen och 18-24 på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 det var inte roligt ingen hängade gubbe det stå 1fel o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Om någon som kan rita hjälper mig behöver det inte vara så...(100p) Redigerat 9 Augusti 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.