NightMaker Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 jag går bara runt och snackar med kompisar :P eller spelar gba :D eller spelar fotboll :lol: eller säter lappar på fröken står tillexempel häxa eller jävulen hihi mitt nöjes ämne :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Gör nästan inget <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 i min skola finns de en såkallad fritidsgård där man kan spela pingis, biljard o sånt :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Tja...jag antingen spelar pingis, biljard, eller basket, äter glass gör läxor, sover(oftast bara på längre raster) och snackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Sitter på en bänk o snackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.