Spliffor Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 kan man inte hata captain falcon? :visslar: Jag skrev lite för sent jag menade att man inte kan få Gigga bowser!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 sjävlklart inte asso ja menar dt skulle bli fuskigt ungefär som att man skulle kunna få masterhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Giga Bowser är en stor Sopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ja det är han jag slår ut han med en halvmiss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag menar bara att "in a hands of a master" blir han sketa bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vadå in hands of a master? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Link,fox,falcon. ps.Man kan inte få master hand eller giga bowser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Link och DK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 " är citat tecken dvs jag citerar (härmar för alla som inte vet) ur beskriviningen av DK med det menar jag att trots att dk är stor så blir han sketa bra ifall man ere bra med honom samma med g.bowser ifall man hade kunnat få honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Går det inte med Action Replay? Mina favoriter är Roy,C.Falcon,Falco och Kirby.(inte för att kirby är bra då men han är en lustig liten råsa ballong som kan störa mina kompisar som bara den genom att säga AAYAY!) Men Young link är ganska bra med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 bowser. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg