# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,514015,00.html Yup. Ännu en rymning har skett. :angry: Har vi ingen j*vla fångvård? Grattis svensk fångvård. Ni har gjort det igen. Avgå Bodström. Innan fler liknande händer. :angry: j*vla skitfångvård. Jag blir så förbannad. :angry: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,514029,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Svenskt skydd <_< När det gäller brottslighet så är Sverige sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 dom som besrämmer i de här landet värkar int fatta hur mycket inverkan psykisk vård kan göra... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) Vi har lyxfängelser jämfört med andra länder. Det är därför alla fattiga utlänningar kommer hit, får socialbidrag eller jobb direkt, när pengarna är slut begår de brott och får sitta i fängelse istället. En del begår brott direkt. En del gör ju inget ont, det gäller utlänningarna som är kriminella. Jag är inte rasist eller så om någon tror det. Menar inget illa mot ni invandrare. Fast man måste erkänna att det är många kriminella utlänningar. I.o.m. handlingen med "lyxfängelser" så tog jag upp det. Redigerat 4 Augusti 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 hör ni jag bor i Norrtälje där dom har rymt !!!....roligt att dom rymt här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 hör ni jag bor i Norrtälje där dom har rymt !!!....roligt att dom rymt här.. Det där kan inte varit seriöst.Var det seriöst måste du verkligen varit korkad. Man vill knappast att farliga brottslingar ska rymma i ens hemstad. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Det är nog ingen stor chans att dom kommer tillbaka dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (# 21 @ 05/08-2004 13:03:56) hör ni jag bor i Norrtälje där dom har rymt !!!....roligt att dom rymt här.. Det där kan inte varit seriöst. Var det seriöst måste du verkligen varit korkad. Man vill knappast att farliga brottslingar ska rymma i ens hemstad. <_< det var ju ironi fattar du väl ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (ps2_boy @ 05/08-2004 13:07:10) (# 21 @ 05/08-2004 13:03:56) Det är nog ingen stor chans att dom kommer tillbaka dit De kommer tillbaka eller skickas till Hall eller Kumla. De är nog inte långt borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Men asså att dom kommer inte Tillbaka till Norrtälje nu när dom är på fri fot. När dom blir gripna så kommer dom säkert tebax Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 eller jag bor två kilometer utanför stan då ... men jag bor norrut dom åkte söderut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Om jag hade rymt så skulle jag ha åkt utomlands i 20 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.