Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 TJa! Tycker ni att jag ska lämna fuska för att jag är dum eller ska jag stanna kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 STANNA KVAR!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Det var ett tag sen jag var inne pågrund av min lilla smester men det är du som bestämmer. Tänk efter. Gillar du att skriva i forumen och hänga kvar på denna sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 HäRmA! <_< allså vill du dra gör det vill du inte gör det inte be inte andra att rösta om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag älskar att skriva men om jag är så dum o iriterande så kan jag väl gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 HäRmA! <_< allså vill du dra gör det vill du inte gör det inte be inte andra att rösta om det. Vaddå härma? Strunta i det nu...Back to topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Hojhoj nu.. Vem tycker att du är dum? Och om du irriterande och dum så får du väl förbättra dig. Förbättra ditt ordförråd och få tips av äldre män. Man blir mognare när man blir äldre. Och det är jag påväg nu(Tror jag iallafall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jaha...tyccker du att jag är snäll så är du snäll också och du me Golden Mewtwo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Fast vi bestämmer inte om du ska stanna eller sticka. Det gör du själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag älskar att skriva men om jag är så dum o iriterande så kan jag väl gå... Jepp, du är förbannat otrevlig och irreterande!Jag hatar dig, alltså! ... Gick du på den lätta... Såklart inte... Skulle väl inte jag veta i så fall. Stick om du vill, Stanna om du vill... Följ ditt hjärta. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 STANNA KVAR!!! INTE LÄMNA :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Träna på att skriva bra och sånna där saker. Läs mycket böcker för det hjälper. Där får du bättre ordförråd och kan skriva bättre och stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.