Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) De där när man forskar om forntiden o istiden o de.... Så j*vla tråkit... Hatar matte me..... skulle kunna spränga hela skolan :angry: Redigerat 7 Augusti 2004 av Link78 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Biologi och tyska.Man somnar typ på varje lektion men det får man inte..man måste ju få bra betyg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 De där när man forskar om forntiden o istiden o de.... Så j*vla tråkit... Hatar matte me..... skulle kunna spränga hela skolan :angry: Matte är ju jätte Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (0013 @ 07/08-2004 16:44:03) De där när man forskar om forntiden o istiden o de.... Så j*vla tråkit... Hatar matte me..... skulle kunna spränga hela skolan :angry: Matte är ju jätte Kul Japp matte är kul men inte när man ska räkna ut area, det är jag dålig på så jag fick VG i matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 matte är oslagbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (Slither @ 07/08-2004 18:49:34) (0013 @ 07/08-2004 16:44:03) De där när man forskar om forntiden o istiden o de.... Så j*vla tråkit... Hatar matte me..... skulle kunna spränga hela skolan :angry: Matte är ju jätte Kul Japp matte är kul men inte när man ska räkna ut area, det är jag dålig på så jag fick VG i matte nää. Skala tycker jag. Area är lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Matte = för lätt vill ha en svår bok. Slöjd Jätte skoj :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Matte = för lätt vill ha en svår bok. Slöjd Jätte skoj :D slöjd är trisst för det finns inget roligt man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (Entei @ 05/08-2004 22:10:35) Bild och Musik. Jag är så dålig på dom ämnena. Jag älskar dom ämnena!!! Mmm Jag tyckte också att musik och bild var roligt. Tills jag började få betyg för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vad är det tråkigaste ämnet i skolan alla ämnen förutom rasterna suger fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (Samus the king @ 07/08-2004 23:21:29) Matte = för lätt vill ha en svår bok. Slöjd Jätte skoj :D slöjd är trisst för det finns inget roligt man kan göra nää det är bättre om man skulle få göra nått vapen.typ fick knif lr kast stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Svenska,Tyska och musik. På svenskan lär vi oss helt onödiga saker som man inte har användning för i det riktiga livet eller så läser vi bort en hel timma. På Tyskan slänger hon ut ett halft papper glosor och fraser tre gånger i veckan. Och sist men inte minst på Musiken där nästan alla bråkar me' läraren som även e' vår klass-föreståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.