Hubery Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag har steam som funkar ja ni vet nog vad menar.. men när jag ska köra online på counter-strike så funkar det inte :o :angry: Vet non varför??? ;) Ps. jag har inte conditionzero....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 va står dt? står nått när du försöker joina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Ja det står att det är fullt men när man klickar på servern så är det inte fullt men när jag ska klicka på join game så går det bara mobbat? :blink: ;) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 mitt funkar heller inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag är sur som in i F*n... :angry: jag och min kompis har kämpat för att få steam åt mig men när jag äntligen får de så funkar inte det...!!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Nee mitt steam är helt konstigt så ja kan ente spela på internet på condition zero! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Åhhh inte du oxå... är det en jä*la virus eller vad?? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 För mig funkar det ass bra det har inte funkad bättre men jag vet int vad det är så fel på erat ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 MEn hur gjorde du då... för att skaffa steam??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) ladda ner å instalera? men testa att instalera om hella steam då brukar det funka .. Redigerat 5 Augusti 2004 av Bubblar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 VAd f*n tror du att jag har gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Ta det lugnt! Vafan! bubblar försökte ju bara hjälpa dej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.