Haggen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Såg ni matchen? Djugården krossade Kaunas(ialla fall i andra halvlek). Och såg ni Barsoms mål så j*vla snyggt. Och nu får ju djugården lite pengar när dom får ett fullsatt råsunda. Jag är djurgårdare men jag tror att Juventus kommer krossa djugården men det skulle vara kul för svensk fotboll om djurgården vann :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
taga mara Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ledsamt att säga det men det blir inget champions league för juve i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ledsamt att säga det men det blir inget champions league för juve i år Du menade väl DIF? :huh: DIF har ingen chans mot Juve. DIF har svårt mot UFC t.o.m. Så nog tar Juves B-lag hand om DIF alla dagar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Läste i tidningen att "Juve" var rädda för Djurgården men jag tar allt som står i tidningen med en nypa salt (specielt aftonbladet som det här var) så jag håller med #21 dif kommer losa tyvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muu Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 :( ja jag såg den jag hejade på kaunas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ööööööööööööö heja du på kaunas. juventus kommer krossa dif :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.