Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 vart får man croconaw??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 I Phenac City när det står gubbar och blokerar utgångarna ska du gå till den med blå dräkt och sno hans Croconaw. Den gröna har Bayleaf och den röda har Quilava. Om du valt någon av dem andra ska du bara varva spelet och sen kommer det mail typ hela tiden som berättar vart du hittar shadow pok'emon du missat. Gör som mailen säger och tillslut får du ett mail som leder dig till croconaw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 yepp... de går inte att missa Croconaw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag trodde han fanns i shadow pkmn lab!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 nej... han kan man fånga i snagem hideout... om man int fångade honom första gången... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Har ni fångat alla shadow pokemon? Inte jag i alla fall... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Inte jag heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 till ämnet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg