Netsire Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Hej jag har Counter Strike Condition Zero & Counter Strike vem har det eller ja det är vell typ ass många som har det jag tänkte om nån skulle vilja mötta mig elelr vi kan snacka och sånt.i detta forum . Namn: [CarizzO] K3v!!n S. 444 Dålig: Nej!!! Bra: Proooooofs!!! Vad heter ni och är ni bra elelr dålig det avjör man vell själv :). Men en grej det är några som fuskar ibland men hur kan man fuska på Counter strike för dom kunde typ hobba ass högt så dom hobba runt på taken oc kätt det var gette svårt men kan man fuska men hur jag har kollat på fusk till counter strike fast jag fattar ingeet ting hur man gör det stro r att man ska trycka på § sen ska mna sjriva in s_cheats 8 sen ska man skriva restart sen ska mna skriva in men det går inte fattar inge ting kna nån berätta ¨å är det gette snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 asså dt funkar ej på internet och dt sv_cheat funkar bara till 1.5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 spelar Counter-Strike (inte cz) och jag äger B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 LIRAR DU WC3 ELLE SUPEHERO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 namn: Ozoon eller Retard with a scout skicklighet: |-------:---| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 OOOO jag har ¨möt en som heter retard så det kanske va du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 är det bra och hur mycket kostar det ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag kan gisa? kansje :400-500.600 nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 OOOO jag har ¨möt en som heter retard så det kanske va du Heter inte bara retard, heter retard with a scout eller ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Det kostar för sjutton bara 239 spänn på webhallen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 ang. att dom klättrar på taken så kanske det är en wc3 mod.. Om man e Human level 6 i en sådan server så kan man teleportera sej själv..jag e lvl 7 på 195.20.109.95:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.