*MiH*Puma Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) Unreal Tournament 2004?skulle va kul om man kunde ta en DM några st lr? :gitarr: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Ownage--.JPG Redigerat 5 Augusti 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Köp det senaste PC Gamer så får du massvis med moddar till det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 tycker inte att undreal e kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Unreal e inte kul men Unreal Tournament 2004 e jätte skoj. men har bara testat Demo <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Köp det senaste PC Gamer så får du massvis med moddar till det spelet. jag köpte den igår :D Jailbreak e kul som Fa*n Deathball Suger men spelar du Rowyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag kanske ska köpa det de verkar kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Min kompis Maria spelar och jag tror hon heter Mar1a där... I Unreal Tounament 2004 alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (*MiH*Puma @ 06/08-2004 09:15:21) Köp det senaste PC Gamer så får du massvis med moddar till det spelet. jag köpte den igår :D Jailbreak e kul som Fa*n Deathball Suger men spelar du Rowyn? Nej.. Tyvärr så har jag inte köpt det. Håller på att spara inför ett grafikkort sen så blir det att samla igen så ska vi se om jag köper det eller UT2005! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.