Hoppa till innehåll

3d Rpg

Dream

Rekommendera inlägg

Menar ni Online spel eller? Isåfall rekommenderar jag Ragnarok Online. Gubbarna(Spritsen) är i 2D, men Bakrunden och så är i 3D. PM:a mig om ni vill veta hur ni kan spela på en gratis server.

Finns också ett spel som heter Knight Online, har dock inte spelat det men min kompis har, han säger att det är gratis men grafiken verkar inte vara så jättebra...Den är i 3D.

Visste inte riktigt vad du mena med ''3D RPG spel''.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar ni Online spel eller? Isåfall rekommenderar jag Ragnarok Online. Gubbarna(Spritsen) är i 2D, men Bakrunden och så är i 3D. PM:a mig om ni vill veta hur ni kan spela på en gratis server.

Finns också ett spel som heter Knight Online, har dock inte spelat det men min kompis har, han säger att det är gratis men grafiken verkar inte vara så jättebra...Den är i 3D.

Visste inte riktigt vad du mena med ''3D RPG spel''.

Knight Online finns ja och e skit bra! grafiken på gubbarna e helt okey! men det ända problemet just nu med Knight Online e att det kostar! en månad typ 14 $ USD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ragnarok online kostar ju också. + att det är försent att bli meldem, tråkigt att vara så jäkla sen och inte ha en chans att bli topp:100 (jag blir alltid med på sajter för att ta rekorden, även fuska.se, kolla bara då mitt rekord på Space Invaders, slaget med 30.000)

Jo, den riktiga servern kostar, men det finns dock gratisservrar man kan spela på...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Priston Tale är ju inte likt Ragnarok Online. RO är i 2D sprites, och bakrunden i 3D.

Orkar ni inte gå in på google och söka på Ragnarok Online?.....inte så svårt.

Juste kom och tänka på ett GRYMT gratis spel i 3D. Online. askul, det heter: Survival Project. är på level 8 tror jag. ;)

Redigerat av Neko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...