Dream Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag har super trågikt jag är så spänd på att spela 3d rpg spel kan ni ge mig länkar hemsidor till såna 3d rpg spel då?andra skulle också uppskata det MVH Ruffy.D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag ahr ochså Tråkit.....Vill ochså kunna göra ett 3D RPG spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Menar ni Online spel eller? Isåfall rekommenderar jag Ragnarok Online. Gubbarna(Spritsen) är i 2D, men Bakrunden och så är i 3D. PM:a mig om ni vill veta hur ni kan spela på en gratis server. Finns också ett spel som heter Knight Online, har dock inte spelat det men min kompis har, han säger att det är gratis men grafiken verkar inte vara så jättebra...Den är i 3D. Visste inte riktigt vad du mena med ''3D RPG spel''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Menar ni Online spel eller? Isåfall rekommenderar jag Ragnarok Online. Gubbarna(Spritsen) är i 2D, men Bakrunden och så är i 3D. PM:a mig om ni vill veta hur ni kan spela på en gratis server. Finns också ett spel som heter Knight Online, har dock inte spelat det men min kompis har, han säger att det är gratis men grafiken verkar inte vara så jättebra...Den är i 3D. Visste inte riktigt vad du mena med ''3D RPG spel''. Knight Online finns ja och e skit bra! grafiken på gubbarna e helt okey! men det ända problemet just nu med Knight Online e att det kostar! en månad typ 14 $ USD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ragnarok online kostar ju också. + att det är försent att bli meldem, tråkigt att vara så jäkla sen och inte ha en chans att bli topp:100 (jag blir alltid med på sajter för att ta rekorden, även fuska.se, kolla bara då mitt rekord på Space Invaders, slaget med 30.000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ragnarok online kostar ju också. + att det är försent att bli meldem, tråkigt att vara så jäkla sen och inte ha en chans att bli topp:100 (jag blir alltid med på sajter för att ta rekorden, även fuska.se, kolla bara då mitt rekord på Space Invaders, slaget med 30.000) Jo, den riktiga servern kostar, men det finns dock gratisservrar man kan spela på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 allså ragnarok hur ser det ut när man spelar kan ingen visa en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jo neko det jag mena är som pristonetale Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Det finns ju Mabinogi. Men det e ........ Koreanskt:P och det finns Rubies Of Eventide men det ska bli p2p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 vad är det ge mig länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Priston Tale är ju inte likt Ragnarok Online. RO är i 2D sprites, och bakrunden i 3D. Orkar ni inte gå in på google och söka på Ragnarok Online?.....inte så svårt. Juste kom och tänka på ett GRYMT gratis spel i 3D. Online. askul, det heter: Survival Project. är på level 8 tror jag. ;) Redigerat 9 Augusti 2004 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Finns det nåt mer RPG-spel eller RPG/Strategi-spel Online där man INTE behöver registrera lösenord eller ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.