Hoppa till innehåll

Vet Ni Vad Deta Betyder ?

Rekommendera inlägg

Clone pokemon

To clone pokemon go to the pc in the first city and insert the pokemon in a empty box. While it's saving cut off the game. Cut the game back on and you should have a pokemon of the same name in your possession and in the box you put the pokemon in. om ni kan översäta deta så kan ni skriva till mig!! B)

Redigerat av kim_hellstrom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Clone pokemon

To clone pokemon go to the pc in the first city and insert the pokemon in a empty box. While it's saving cut off the game. Cut the game back on and you should have a pokemon of the same name in your possession and in the box you put the pokemon in. om ni kan det så över sät de tmig!!!!! B)

det står hur man klonar på guld/silver ju!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Clone pokemon

To clone pokemon go to the pc in the first city and insert the pokemon in a empty box. While it's saving cut off the game. Cut the game back on and you should have a pokemon of the same name in your possession and in the box you put the pokemon in. om ni kan översäta deta så kan ni skriva till mig!! B)

äsh fatade inte allt det här <_<

jag ska visa hur jag jorde

1. du stoppar i den pokemon du vill klona i en box

2. sen byter du box till en tom box

3. sen när det står saving... dont turn off the power! stäng av

4. sen trycker du på enter och trycker på pokemon där kommer den pokemon du stoppade i box en att vara där.

5. sen trycker du på dator och går in på Bills PC och trycker på knappen man tar ut pokemon på och där kommer den också vara. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dela

• Skapa ny...