Ratchet Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Dom riktigt stora spindlarna 8fågel spindlar t.ex) tycker inte jag är så farliga, de mindre ser äckligare ut men jag gillar ändå spindlar! (där jag bor finns det hur många som helst! Min mamma hatar dem) Jag hatar däremot fästingar! Har aldrig haft en fästing men det var en sån som dödade min lilla kanin och det ända forskarna har kommit fram till att de är bra för att att de smittar moss och sorkar och sånt så att det inte blir för många! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Hattar spindlar!! men dom små är OK men inte Fågelspindlar och andra pälsiga spindlar.. Hatar sånadära Guld Baggar(jag kalalr dom så) dom som flyger runt i grässmattan och flyger in i hår och dom har äklicka ben så dom kitlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Getingar är värst. Speciellt om man är allergisk mot getingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 spindlar uhh!har varit för dom hela mitt liv men dom pyttesmå är ok och gräshoppor gillar jag inte men jag gillar dom ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Asså om jag hade sett en stor spindel nu så skulle jag ha sprungit till min pappa... han jobbar jag är skit rädd för spindlar det är därför jag är rädd.. för dom........... Ps jag hatar dom oxå för att dom är fula och äckliga!!!!! :visslar: Och för jag vill döda alla jag ser :rambo: :rambo: juhh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 nu har ni glömt myggor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag hatar myggor ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Asså om jag hade sett en stor spindel nu så skulle jag ha sprungit till min pappa... han jobbar jag är skit rädd för spindlar det är därför jag är rädd.. för dom........... Ps jag hatar dom oxå för att dom är fula och äckliga!!!!! :visslar: Och för jag vill döda alla jag ser :rambo: :rambo: juhh... då är arack attack inte nåt för dig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Om det handlar om en spindel så... kanske jag ska se den non gång om jag får tag i den... JAg vill se den för att dom borde slakta besten(bestar).... i slutet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Står ut med allt utom getingar, och flygmyror... De BITS ju!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 getingar bits ju inte de sticks <_< där emot gör bromsar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Står ut med allt utom getingar, och flygmyror... De BITS ju!! :angry: Dom är bara sååååå mobbade dom där flygmyrorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.