Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Varför sa du inte det från början?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 han har ingen adress och han har ingen affärr han har spelen hemma hans kompis har en afärr han köpte dom biligt och sen säljer handom :!: :x eehhmm... vem e han om de inte e du??? :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 En vän till en vän ok. Vad spelar det för roll vad killen heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 orka byta eller sälja spelen............... bara om dom är fulkommligt värdelösa så kanske man säljer dom........... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Men dah, 50 spänn, isf e d ju bara skit spel, tar bara onödig plats på ens memory card. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 särg.................. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 lillen är killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Då tänkte du allt konstigt. När jag körde SSBm då hade jag fått gubbar och nya banor, fast då hade jag inget minneskort, och så fort man stängde av spelet raderades allt. Så man är tvungen att ha minneskort. Alltså, jag förklarade bara att det var bra med minneskort. Jonny moto, har du något eget företag(skojar)? Men nu tycker jag att mitt minneskort suger, eftersom det har raderats. Nu har jag någonting att göra på Jullovet. Har erat minneskort raderats någon gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 50kr lol :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 gud så drygt! din kompis kompis har spel för 50 spänn. orka! istället så köper man spelet i en affär. inte från en totalt främling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 gud så drygt! din kompis kompis har spel för 50 spänn. orka! istället så köper man spelet i en affär. inte från en totalt främlingVem bryr sig om spelen nu. Ett vettigt minneskort hade suttit fint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 äshh. minneskort kan man köpa billigt. de e bara och köpa ett 8 mg kort.(jag tror det heter så) för några femtiolappar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg