Bubblar Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 hmm tror inte på att man kan köppa gc spel för 50kr.. låter lite skumt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Knappast att ett NGC spel kostar 50:-, isåfall så måste det ju vara ett av dom första och sämsta spelen som gjorts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Jag tror att han skrev fel... Han kanske menade att man kunde köpa Nya skinande Spelförpackningar för 50:- styck :D _(eller iiiiinteeee) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 näe men det här e bara strunt! 50 spänn för en skiva full med repor ingen kartong eller regelbok. jag klarar mej fint på att handla på affärer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Tro inte på han då. Men det är sant!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 5 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 annars gör jag och son-gohan fusion fu sion haaaaaaaaaaaaa brz brz nattjon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 jag tror nu annars om ni inte tror så gör jag jonny moto Son-Gohan kamehame-ha !!!!!!!!!!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 jag tror nu annars om ni inte tror så gör jag jonny moto Son-Gohan kamehame-ha !!!!!!!!!!!!!!! :lol: Skulle du göra jonny moto?? Knappast att du skulle, du hade inte ens haft råd att bilda ett möggligt spel-bolag eller vad man ska kalla det, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 du din Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 tro på honom det är sant han har bevisat det. finel flash !!!.mot er som inte tror på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 vad har det här med att göra...inte "spel för 50 :-" i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 men han har bevisat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg