Jedi Master Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Idag Satte jag mig För första gången Vid Doom 3!. Jätte Roligt:D:D. Någon mer som har spelat det?. Har fastnat med det löser sig nog :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Nej.. Jag tror jag har provspelat det första spelet men det var ett tag sen men jag tycker inte om sånna spel. Men grafiken måste jag bara säga att den är vacker. Helt otrolig och man kan nog inte släppa blicken från detta spel. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 På Doom III är grafiken helt underbra! :rolleyes: men det är rätt läskigt spel :P Dom som inte spelat det måste bara testa!. Grymt spel!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Har du spelat det har du nog laddat ner det olagligt. >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) Har du spelat det har du nog laddat ner det olagligt. >:(Läs det "här" da :o :P Jedi Master: du måsta ha laddat ner det därför det släpps i Europa 13:e augusti. Redigerat 5 Augusti 2004 av H4xx0R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag har laddat ner det:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 vart? =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Det är ju Olaglit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 ja och man inte prata om sånt här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jedi> dålig stil... jaja... jag ska köpa det iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Kanske jag också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Håller med att de e skitsnygg grafik men... jag gillar inte att döda zombies och så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg