kkthxbye Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Vill någon starta en klan?... vet inte ... det går väl inte när man har modem?? :( jag har det... laddade ner det igår... skit kul ... vad är erat favorit vapen?? mitt e sniper, minigun, shotgun sen några till jag inte kommer i håg vad den heter ... Citera
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Varför skaffar du inte berdband då <_<?? Citera
kkthxbye Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Varför skaffar du inte berdband då <_<?? vi bor ute på landet hur lätt e det då för f*n <_< Citera
samfisher Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 (ps2_boy @ 07/08-2004 12:04:06) Vill någon starta en klan?... vet inte ... det går väl inte när man har modem?? :( jag har det... laddade ner det igår... skit kul ... vad är erat favorit vapen?? mitt e sniper, minigun, shotgun sen några till jag inte kommer i håg vad den heter ... Mina Favvo Vapen E Sniper,Deserts Egals,Shoutgunet mm. Citera
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Sorry... :(.... Trodde du bodde i sthlm eller nåt... Citera
Anderzzon Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Min favo e ak:n Det som e dåligt me spelet e att det kostar att va medlem och spela på internet!! Redigerat 7 Augusti 2004 av Beyond_me Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.