majora Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 du danne007 har du master quest? jag fattar inte farför fire temple e så lätt även på master quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Nej Majora Det har jag inte. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majora Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 har du fasnat på nåt ställe danne007?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 näää???? Varför undrar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majora Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 var är du i för temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Spirit Tempel...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majora Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 som jag jag undrar vad gör man på bossen?!! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Du vet när man har klarat ett rum Med en spegel och Floormasters. Det är solar man ska smälta ner med spegeln. Sen när man är klar med det rummet vad ska jag görs då?? jag är i ett rum med en Jätte staty Sen Vet Jag Inte Vad Jag ska?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) som jag jag undrar vad gör man på bossen?!! :huh:Twinrova, bossen i Spirit Temple? Du ska använda spegelskölden för att reflektera strålarna från den ena häxan till den andra. När Koume skjuter eld reflekterar du alltså det mot Kotake och när Kotake skjuter is riktar du det mot Koume. Efter några träffar smälter de ihop till en. Nu ska du ladda skölden med attacker. Det måste vara tre likadana attacker i rad (tre eld eller tre is) för att det ska funka. Sen skjuts attackerna automatiskt tillbaka till Twinrova. Hoppa över till hennes plattform och hugg henne med svärdet. Upprepa tills hon (de) dör. Redigerat 11 Augusti 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Kan Någon Svara på min fråga?? (ovan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 När jag ska få Gamecube med Zelda The Windwaker så kommer MasterQuest/Oot finnas med på CD:n så jag får 2 spel på köpet" :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg