0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jaha...om det finns nån Stor Spelbutik nära dig kan du nog köpa den för 49:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 på the windwaker har jag bara 500...jag vet nite vart man får 1000 rupeesbagen...aja...nu ska vi inte snacka om GC Du får 1000 rupes på den där ön som man börja i, fast du måste gå upp på berget där det finns skog, och i skogen finns det en stor sten som du ska lyfta upp med dem där armbanden.. när du lyfter upp stenen och slänger den kommer det komma ett hål i marken som du ska gå ner till, och resten fatar du när du kommer fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag sprängde stenen och såg en Fairy...var det rätt hål eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag sprängde stenen och såg en Fairy...var det rätt hål eller??Ja det är rätt hål, fast det ska vara i skogen på första ön...om det är där du har sprängt så har du kommit rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 det var den jag menade..men nu ska vi inte prata om Zelda till Gamecube.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 men kan ni lägga av med att snack Wind waker! ta det i gamecube! jag har 500 på Ocarina of time o MM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det har jag också... jag har det på Mq också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 visste ni att om man tävlar i lon lon ranch på att köra runt två varv runt stallet, klara det på 50 sekunder och ni kommer få en ny häst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ny häst? Du menar väl Epona? Jag skulle inte kunna tänka mej att man kan få en annan häst än Epona.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 man får ba en kossa i sitt hem i kokiri...XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ny häst? Du menar väl Epona? Jag skulle inte kunna tänka mej att man kan få en annan häst än Epona.. det e eppona han menar... han tänkte nog att man fick RIDA på en annan häst tidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Nej man får en ny häst som är vit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg