Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Väldigt roligt, en gång ville jag ha en annan häst en Epona, och då gjorde jag allt för att få det, inklusive de du skrev Snake bite.. Så jag är rädd för att det är lungt, du kanske pratar om att det är en gameshark kod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Nej man får en ny häst som är vit nej det får man inte, jag har testat, och det får man inte måste vara gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 absolut! menkan man HA en annan häst innan Epona eller kan man bara rida på den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 man kan bara använda Epona utanför Lon lon ranch...men man kan alltid provrida på de andra hästarna.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag har inte klarat det och jag tror inte på det heller, men jag titta i cheatplanet att man ska klara på 30 sekunder och inte på 50 sekunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 de e ju typ omöjligt att klara på mindre än 30sekunder men ja tror ändå inte på vad du säger snake-bite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 de e ju typ omöjligt att klara på mindre än 30sekunder men ja tror ändå inte på vad du säger snake-bite JAG SA JU ATT JAG INTE TROR PÅ DET, MEN JAG LÄSTE DET IFRÅN CHEATPLANET!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag har inte klarat det och jag tror inte på det heller, men jag titta i cheatplanet att man ska klara på 30 sekunder och inte på 50 sekunder det är under 50 sekunder man måste klara det på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vad e ert rekord i tid, mitt e 47 sec, kanske rätt dåligt, men jag e inte så bra med epona :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mitt e ba 49 sekunder =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det e ju rätt svårt ändå på vilket försök gjorde du det på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 dwet är svårt att komma under 48 sek... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg