0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 8) okej... men den skrev jag i 5:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ok, har du tänkt uppdatera den nån gång? förklara mer och bättre, för du kan väl OOT nu bättre än vad du kunde i 5an... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja såklart...men jag har aldrig orkat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 nej det kan man ju förstå det måste vara j*****t drygt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mmm..efter typ varje steg så skrev jag ner vad som hände och så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Var är den Grate Fairy som man får Dins Fire av??? jag har för mig att den e i Hyrule nånstans! hjääälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 du får dins fire vid hyrule castle när du e liten.du ska ta en bomb o spränga bort en sten efter grinden eller så va det bakom lord jabu-jabu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 vid lord jabu-jabu får man farore's wind Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Var är den Grate Fairy som man får Dins Fire av??? jag har för mig att den e i Hyrule nånstans! hjääälp mig! det är klart att ma får en i hyrule...vart skulle man annars få den ??? i Kina? Hela Zelda världen heter ju hyrule... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Neee.... Hyrule Feild och Hyrule Castel e de enda som e Hyrule!!! det e Gerudo Vally Kokiri Forrest Kakariko Village Goron City och Zoras Domain är de olika ställena!!! allt är inte Hyrule!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 *Landet Hyrule*, det är ett land.. Om du vill ha bevis kan jag ju skaffa det men Hyrule är landet. Nayrus love får man utanför Spirit temple bakom en sten vägg kan jag ju säga när vi ändå är inne på Triforce gudinnornas krafter till Link =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 det finns ju andra länder som Termina, Labrynna, Holodrum .... så hela ZELDA e inte hyrule.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg