Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mitt är 47 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Mitt ät 49 på pricken.. Tycker det är omöjligt att få lägre asså :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Mitt ät 49 på pricken.. Tycker det är omöjligt att få lägre asså :D jag hade tur när jag fick 47, det var svårt att ta, i ett tidigare inlägg skrev jag att det var dplig tid, men gläm det jag hade ingenting att gämföra med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Det snake-bite läste går med ett Game shark. Jag har den och den heter Hyper Epona. Dubbelt så snabb och kan hoppa över Proffesorns hus i Lake hylia till vatten tempel ön. Den är vit och är fortfarande en flicka eller Kvinna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 va coolt....kan man hoppa över allt då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Nej inte allt men man kan komma i full fart mot proffesorns hus och hoppa över det och komma till ön där man ska på fire arrow. Gjorde jag nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja..det skrev du ju...men kan man hoppa över nåt annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 när får man longshot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja..det skrev du ju...men kan man hoppa över nåt annat? Jupp man kan vara i Zora´s Domain och kalla på henne. hon hoppar över alla öar och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 när får man longshot i water temple...efter att du dödat Dark link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 var hittar man honom :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 vill du ha en guide till det templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg