0014 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja....men det här är en Ocarina of time tråd och då menade jag ju såklart att OOT utspelas i Hyrule....jag vet redan att gameboyspelen utspelas i Holodrum och Labrynna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Hyrule är själva huvudlandet där prinsessan Zelda befinner sig. Däremot kan det, som redan nämnt, utspela sig i andra länder, antagligen i närheten av Hyrule eftersom Zelda kan resa dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 mm...du verkar veta Mycket mer än vad jag vet...det är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag visste inte attt det finns andra länder i zelda än hyrule :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 har du spelat nåt annat spel över huvudtaget?? då ser du att det är olika länder/ ställen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 oot är det enda zelda spel jag har :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 okej...men nästan alla zelda spel utspelas i olika ställen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 okej :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag kommer ingen vart =( Jag har pratat med zelda precis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag kan hjälpa till men jag vet inte hur långt du har kommit. Har du kommit till Goron city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 du borde fåt ett brev av zelda. Det ska du visa för vakten vid kakariko vilage då kan du komma till goron city :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 kan nån hjälpa i Water Tempel! jag behöver ingen karta för den har jag! Men jag hittar inte en nyckel så jag kan komma till Spegelbilden av Link! (Så jag får Longshooter!!) hjälp mig snääälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg