cool_boy Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 på pokemonelite2000 står det att man inte ska an vända gameshark för att det kan förstöra spelet. stämmer det????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vet inte , men mitt spel e helt "friskt".... :D O varför skulle ett tillbehör kunna förstöra ett spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Nää, jag tro inte d stämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas_spelaren Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vart får man tag på gameshark??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 I spel butiker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 finns det i sundsvall game sahek altså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Nej inte i sverige! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Varför inte i Sverige?D finns ju i Sverige! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 man kan ju köpa på internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 allså det finns ett game i haninge centrum som säljer begagnade gamecharks.för 189 eller nått. fasst det e lågnt dit från mitt hem en timme drygt men ni kan ju åka dit och titta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg