Jedi Master 2 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 När amn gjort en låt där ! hur gör jag för att tex. spela upp den i winamp ! måsta man typ konvertera filen till mp3 först, hur gör man det i så fall ? Citera
Offline Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 vad är techno Ejay 4 förnågot? :huh: Citera
Jedi Master 2 Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 vad är techno Ejay 4 förnågot? :huh: Ett musik Program ! Citera
Jedi Master Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Du skall Trycka på Export Mix. Precis där Load/save mix är!. Sen så bara du sparar Den tex : C:\Program\Musik. Så sparas den i WAV format. sen bara spela upp den i winamp!. svårare är det inte ;) Citera
Jedi Master 2 Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Du skall Trycka på Export Mix. Precis där Load/save mix är!. Sen så bara du sparar Den tex : C:\Program\Musik. Så sparas den i WAV format. sen bara spela upp den i winamp!. svårare är det inte ;) Det är fel ! men jag har kommit på det nu ! ;) Citera
Gäst henke37 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Du kan andvända programet cdex för att konvertera wav-filen till mp3. Ps Kan vi få höra låten? Ds Redigerat 7 Augusti 2004 av henke37 Citera
Jedi Master Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Green devil. Ja man gör sin egen Låt:D. jag har gjort en egen låt!. :D. Dj SiQ - Spirit heter den!. Jätte bra :D Citera
Schassen Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 vart kan man få tag på det där musikprogramet? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.