marzocchi Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Hej Har nyss köpt xbox och gta3 (double pack) och vill använda fusk, men fusken funkar ju inte Har provat måna fusk t.ex dom här: http://www.gamewinners.com/xbox/GrandTheftAutoDoublePac k.htm och de ena som funkar är tank fusker och higher wanted level... vapen fusk och dom andra funkar inte... Varför?????
marzocchi Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 verkligen ingen som vet???
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Det brukar vara så på vissa spel jag tror det är därför
Autobahn Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 skriv de i normaltakt.... Inte för snabbt för då funkar de inte... Som jag sa normaltakt...
marzocchi Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Hej nu har jag provat både snabbt och normalt å snigelfart... men dom funker ändå inte Vad ska jag göra??????? nån duktig xbox kille som vet vad som kan va fel???????????? tack till er som svarat föresten
Autobahn Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 (redigerat) Alla här är erfarna xbox-killar ju.... Men de är väl lite tråkit o fuska direkt när du fått spelet... Redigerat 6 Augusti 2004 av Link78
marzocchi Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Hej jo men ibland är det kul att bara röja loss lite också, då kan det va bra med lite fusk... jag har spelat litetill och provat olika koder, men dom funkar inte... nån som vet vad som är fel, kan det va fel på spelet eller xbox??? tacksam för svar
Rekommendera inlägg