Hoppa till innehåll

Black & White Funkar Inte

Black & white

Rekommendera inlägg

När jag fick denna datorn så instalerade jag dataspelet black & whit.

Sen trötnade jag på det så jag avinstalerade det. <_<

Och nu vill jag spela det igen så jag trycker på instalera men inget händer :angry:

Jag provar att trycka på spela fast det inte är instalerat :P

Då stängs menyn ner och inget kommer

Sen går jag in i lägg till och ta bort program och ser att något litet är kvar av black & white så jag trycker på avinstalera.

Då kommer det upp 2 rutor i den ena står det "The installshield Engine (iKernel.exe) could not be installed

Det går inte hitta filen"

i den andra står det " setup is preparing the installshild wizard,which will guide you trought the rest of the setum proecess please wait"

Och så laddar det nåt men det står helt stilla jag har låtit det ladda i timmar men det står helt still sen trycker jag på ok på den första och då stängs båda ner. :blink:

och ingenting har hänt

Jag tar upp spelet och provar på en gammal dator och instalerar spelet när det äntligen är klart så går det inte spela för datorn är för gammal.

Vet ni hur man får väck det som är kvar av spelet på den nya datorn?

jag har provat att söka på black & white men inget kommer :(

NU GER JAG HUNDRA POÄNG TILL DEN SOM KOMMER PÅ NÅGON BRA LÖSNING

//Black & white

Redigerat av Black & white
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du kan ju alltid försöka söka igenom din dator och se om du hittar några gammla filer med black and white på.......finns det nått namn kvar i lägg till ta bort prgram som har med black and white att göra som inte går att ta bort ? isåfall starta datorn i felsäkert läge och gå in i lägg till ta bort program så kan du nu tabort det ! sen stänger du datan och startar den normal läge och sedan installerar !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

D kan inte vå så att du tog bort själva Black n White mappen_ då ligger en massa filer kvar o du kan inte avinstallera för du tog bort unistallern (i så fall)

d ska finnas ett program som tar bort sånt.. men ja har glömt va d heter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...