Black & white Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (redigerat) När jag fick denna datorn så instalerade jag dataspelet black & whit. Sen trötnade jag på det så jag avinstalerade det. <_< Och nu vill jag spela det igen så jag trycker på instalera men inget händer :angry: Jag provar att trycka på spela fast det inte är instalerat :P Då stängs menyn ner och inget kommer Sen går jag in i lägg till och ta bort program och ser att något litet är kvar av black & white så jag trycker på avinstalera. Då kommer det upp 2 rutor i den ena står det "The installshield Engine (iKernel.exe) could not be installed Det går inte hitta filen" i den andra står det " setup is preparing the installshild wizard,which will guide you trought the rest of the setum proecess please wait" Och så laddar det nåt men det står helt stilla jag har låtit det ladda i timmar men det står helt still sen trycker jag på ok på den första och då stängs båda ner. :blink: och ingenting har hänt Jag tar upp spelet och provar på en gammal dator och instalerar spelet när det äntligen är klart så går det inte spela för datorn är för gammal. Vet ni hur man får väck det som är kvar av spelet på den nya datorn? jag har provat att söka på black & white men inget kommer :( NU GER JAG HUNDRA POÄNG TILL DEN SOM KOMMER PÅ NÅGON BRA LÖSNING //Black & white Redigerat 11 Augusti 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Hur avinstallerade du det första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag kommer inte ihåg :P jag tror att jag bara gick in i lägg till och ta bort och avinstalerade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 då ska allt ha åkt bort.. för om du bara gick in i mappen du installerade det och raderade det så är det kört. man ska använda programmet/spelets egna avinstallation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag tror jag vet hur jag gorde nu jag gick in på start och högerklickade på black and wite sen gick jag in i den här dotorn och tryckte på program sen höger klickade jag på black and with mappen och tog väck den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Är det kört nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 rädd för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 ge inte upp jag vet en ide inte 1% klokt men ändå nåt du radera din dator och instelera om det igen så är datorn som ny men vitiga programer kan försvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Du kan ju alltid försöka söka igenom din dator och se om du hittar några gammla filer med black and white på.......finns det nått namn kvar i lägg till ta bort prgram som har med black and white att göra som inte går att ta bort ? isåfall starta datorn i felsäkert läge och gå in i lägg till ta bort program så kan du nu tabort det ! sen stänger du datan och startar den normal läge och sedan installerar !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Pappaers korgen är tomm och pappa vill inte radera hela datorn och börja om :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 D kan inte vå så att du tog bort själva Black n White mappen_ då ligger en massa filer kvar o du kan inte avinstallera för du tog bort unistallern (i så fall) d ska finnas ett program som tar bort sånt.. men ja har glömt va d heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jo jag råkade ta bort uninstal. Vet någon vad det programet som tar bort sånt heter och vad man hittar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.