Dream Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det funkar inte med felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 konstigt.. borde funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag tryckte bara på felsäkert läge sen försökte jag ta bort det och det hänfe samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag skapade ett nytt andvända namn på datorn och gick in där men alla sakerna på det andra andvändarnamnet fanns där ochså :( inklusiv resterna av black & wite. Jag tänkte instalera det på det nya för jag trodde att det var som en helt ny dator då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Nu ger jag hundra poäng till dänn som kommer på någon bra lösning . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 skriv en ny tråd i poäng så nappar nog fler :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Har du en XP?Jag fick samma krångel när jag skulle installera,och då så trodde nämligen datorn att den var en Windows 2000 och inte en XP.Svara på det så kan jag berätta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Förmodligen tog du bort det genom att leta reda på mappen och trycke delete förra gången. Så det bästa du kan göra är att leta reda på alla b&w filer som ligger i system 32... annars kan du formatera datorn, även om det är lite drastiskt för att spela ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
uttern Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 du måste va cp om du har så liten hårddisk så du måste avinstallera det för du tröttnar skyll dig själv j*vla snus-mumrik. hah MVH KO-POJKARNA I JÄRNA EAT MY SHORTS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Mogen Bumpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.