Offline Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Har du black&white på cd? om du har det så jag kanske vet en sak som KAN funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ja cd jag har inte laddat hem det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 sätt i cd'n och gå in på "den här datorn" högerklicka på b&w ikonen och välj öppna..kolla om uninstallern finns där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Det gick bra men när det var klart komm det upp en ruta det gick inte att hitta filen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Då vet jag inte något mera sätt.. Men du har väl lärt dej att man ska ta bort program på rätt sätt? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Trötnade och så på spelet vid andra värden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ok tack för hjälpen det ända sättet är väll at övertala pappa att radera hela :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Någon som vet något program som tar bort sånt som är kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 lägg till ta bort är ett tar bort och install program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Du kan ju alltid försöka söka igenom din dator och se om du hittar några gammla filer med black and white på.......finns det nått namn kvar i lägg till ta bort prgram som har med black and white att göra som inte går att ta bort ? isåfall starta datorn i felsäkert läge och gå in i lägg till ta bort program så kan du nu tabort det ! sen stänger du datan och startar den normal läge och sedan installerar !!!! Gör som Jedi skrev!! när du startar datorn tryck på F8 då startas den i felsäkert läge... bara att avinstallera restan av spelet som finns kvar då!! det rekommenderar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ok ska prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det går inte med normalt felsäkert läge ska jag ta något av de andra eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.