zitroz Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 e black and white ett roligt spel kan nån skicka en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stjärna Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 NEJE FRÅGA MAMMA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Du kanske måste ha en patch innan du installerar spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cony_jedi Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Hade du xp när du installerade det om du inte . så är de för bra ... elr så kanske det är repor på skivan vet ej :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Först å främst borde du kolla upp det där om XP...de e många spel som inte går ihop med XP utan patch. Om det inte går: Startmeny-> Kör-> Regedit Tryck Ctrl+F och sök efter allt som har med b&w att göra. TA BORT ALLT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlaser Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag har varit med om samma problem... Det finns en sak som alltid funkar. jag tror du måste instalera om hela windows och när det är klart så tror jag det funkar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.