yoZhi Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ganondorf, Pikachu och Mario e bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 dr.mario pichu c.falcon fox roy Och så har ni glömt link och y link. då föredrar jag LINK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Dr.mario Falco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag föredrar Y link. Han har eld pilar och är lite snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag föredrar Y link. Han har eld pilar och är lite snabbare Haru rätt i!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag har en känsla av att Link har starkare atttaker än Young. Stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Någorlunda och Links svärd är längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Kanske. Men inte pilarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Stämmer. Young Links pilar är mycket bättre. Även om Link har starkare attacker så är det något jag gillar med Y Link. Redigerat 7 Augusti 2004 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Nej. Falco Skjuter som mest 3 st sen måste man börja om Det stämmer inte. Falco kan askjuta hur mycket som helst, preciws som fox, fasdt han skjuter mycket långsammare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaja kanske det. Men Falco Skjuter och Fox Pepprar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaja kanske det. Men Falco Skjuter och Fox Pepprar ja 0013... Back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg