Apoca Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Dessutom är bill gates inte världens rikaste längre. våran egen IKEA ägare har nu mer stålar än han. :lol: men det är så att bil skänker ju istort sätt bort hela sin förmögenhet, typ hans barn kommer få 30 miljoner var sedan kommer han skänka bort resten till olika saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Så nog är Bill någorlunda hederlig. Vad är det för skillnad på Bill Gates och Gud? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Dessutom är bill gates inte världens rikaste längre. våran egen IKEA ägare har nu mer stålar än han. :lol: Va sanckar du om?!??! IKEA ligger 4:a. Bill gates kanske inte ligger etta men iaf för IKEA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 (0013 @ 19/08-2004 17:10:28) Dessutom är bill gates inte världens rikaste längre. våran egen IKEA ägare har nu mer stålar än han. :lol: Va sanckar du om?!??! IKEA ligger 4:a. Bill gates kanske inte ligger etta men iaf för IKEA nej,faktist inte läste det i tidningen på våren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Våren ja... Det är höst nu.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Bill har skänkt bort en massa penningar. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Han är dum i huvet du med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Är jag ju inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 han är smart jag citerar en lärd man: "vem som helst kan blir rik, men bara den kloke kan behålla pengarna" slut citat tycker inte dt är nåt fel på bill gates dt är bara xbox jag är emot men dt är fel forum för att tjafsa om dt nu tycker inte kakanrott ska säga att nån äe dum i huvudet blir bara bråk då men jag håller för en gångs skull med #21 och säger att bill g. faktiskt har skänkt bort pengar skicka hotbrev va finaly man jag hoppas du skämtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 han är smart jag citerar en lärd man: "vem som helst kan blir rik, men bara den kloke kan behålla pengarna" slut citat tycker inte dt är nåt fel på bill gates dt är bara xbox jag är emot men dt är fel forum för att tjafsa om dt nu tycker inte kakanrott ska säga att nån äe dum i huvudet blir bara bråk då men jag håller för en gångs skull med #21 och säger att bill g. faktiskt har skänkt bort pengar skicka hotbrev va finaly man jag hoppas du skämtar Smart citerat, stämmer på BullBro exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 han är smart jag citerar en lärd man: "vem som helst kan blir rik, men bara den kloke kan behålla pengarna" slut citat tycker inte dt är nåt fel på bill gates dt är bara xbox jag är emot men dt är fel forum för att tjafsa om dt nu tycker inte kakanrott ska säga att nån äe dum i huvudet blir bara bråk då men jag håller för en gångs skull med #21 och säger att bill g. faktiskt har skänkt bort pengar skicka hotbrev va finaly man jag hoppas du skämtar Smart citerat, stämmer på BullBro exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Om den där j*vla Bill Gates köper upp det ska jag fanimej åka till usa och begå grova terrorist dåd, till honom och Mirosoft. I artikeln står det att Yamauchis familj har ägt Nintendo i ett sekel, så varför skulle han sälja då? Om detta visar sej att han allvar inför större publik medelar att krasha ner Nintendo, då är jag fiende till allting vad Microsof, kexbox och halo heter! Vare sje dte kostar liv eller pengar! Kan någon hans adress...jag vill skicka hotbrev. nintendo kommer gå i konkurs i vilket fall så du kan sluta tjata ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg