Senyoru Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 måste fråga mamma så jag kan beställa en game-shark från internet nu! jag har velat ha den i evigheter! och inga fusk funkarju ens annars! :( har du också samma tanke? om du har det...jag förstår :cry: :unsure: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 javist lengtar jag till gameshark vett du varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 vilket spel pokemon blå/röd/silver/guld/crystal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 om du vill ladda ner en gameshark sök på goggle.se(DOWNLOAD POKEMON ROMS) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag menar www.google.se sen gå in på nätet sen skriv DOWNLOAD POKEMON ROMS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 om du vill ladda ner en gameshark sök på goggle.se(DOWNLOAD POKEMON ROMS) Ladda ner en GameShark??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det är en fuskmojäng om du undrar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det är en fuskmojäng om du undrar :) Fuskmojäng?Kan du förklara lite...?*Trög* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 du kopplar in koder från kodguiden till din gamechark där söker du upp de du söker och kopplar in chipet från koden till en chipp öpning vid advancet.eller gbc:et.sen när du sätter på den hardu koden och tryck in den på spelet och vipps du har de du sökte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 en game shark är en fusk sak som man knappar in koder på sedan får man saker som t.ex. alla pokemon i shiny osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jupp men det e lite komplicerat att använda...................................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 det vekar vara jätte advancerat :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg