Autobahn Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Nån som vill vara me o starta ett band.... Ni måste bo i sthlm eller kunna komma dit utan några problem... De är då jag och en poler som startat ett band för ganska länge sen.... BEHÖVER FLER MEDLEMAR... Vi alla kan träffas o repa i marres garage eller så.... Ni kanske vill lära känna mej? Skicka PM om exakt va som helst...... Men ni måste vara mellan 10-13... Vi söker trummis, El-gitarr, Basist... Jag: El-gitarr & Sång Marre(Martin): Keyboard (Tror han kommer spela gitarr men är ej säker) P.S: Ni måste spela nåt instrument eller kunna nåt.... P.S2: Ifall ni inte vill att vi träffas... Helt lungt vi kan snacka i tell o sånt... Ifall vi träffas kanske ni kan ta me en kompis eller nåt så ni känner er säkra :) Citera
Gäst Spirtual Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Då kan jag inte vara med..är snart 14 Citera
Ratchet Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Hade gäna varit men det tar ca 6 timmar för mig att åka till sthlm med bil Citera
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Jaha.... Då går de inte... Men en ny plats har kommit låtskrivare spelar ingen roll vilken ålder man är eller var man bor.... Låtarna ska vara på engelska ;) Redigerat 7 Augusti 2004 av Link78 Citera
# 21 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Jaha.... Då går de inte... Men en ny plats har kommit låtskrivare spelar ingen roll vilken ålder man är eller var man bor.... Låtarna ska vara på engelska ;) Den kanske jag kan fundera på. B) Kommer aldrig vara med på repetitioner och dyl. Men jag kan PM:a låtar om jag anställs. Citera
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Ja ra! Du får bli våran låtskrivare om du vill.... Men du kan väl skicka låtarna i mailen istället? [email protected] Citera
Gäst Spirtual Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Hade gäna varit men det tar ca 6 timmar för mig att åka till sthlm med bil Typ samma här liksom. Citera
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Jaha! Då går de ju heller inte :( BANDETS NYA LÅTSKRIVARE ÄR # 21.... PLATSEN ÄR TAGEN SÅ TYVÄRR.... Redigerat 7 Augusti 2004 av Link78 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.