Gäst NightShade Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 är spelet bra? är det bättre än sagan om de två tornen? vilka gubbar kan man vara? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 det är mycket bättre än de två tornen!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 ok...har du det? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 det är mycket bättre än de två tornen!!!!!!! Hoppas det är bra för jag ska önska mig det i julklapp hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 det är mycket bättre för mann kan köra två player och man kan vara=aragorn,legolas,gimli,frodo,sam och gandalf mycket bättre :mrgreen: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 ok låter coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Jag har det..Har klarat ut det man kan vara Gimli,Gandalf,Aragorn,Pippin,Sam,Frodo,Legolas,Marry och Faramir :D Man kör 2 players samtidigt på uppdrag COOLT köp det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Lite överdrivet bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Jag tycker spelet är kul, Men enkelt! Jag rekomenderar att du köper det! Och som du frågade, Är spelet bätte än två tornen? Självklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Jag har det..Har klarat ut det man kan vara Gimli,Gandalf,Aragorn,Pippin,Sam,Frodo,Legolas,Marry och Faramir :D Man kör 2 players samtidigt på uppdrag COOLT köp det :D f*n det vekar ju skit grymt!!!!!!!!!!! :shock: det ska jag önska mig i julklapp! :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jag har det också men jag har fastnat på den där spindel bossen...kan någon hjälpa mig :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 En kompis till mej har köpt det nu jag fick prova och det va ju SKETA GRYMT!!!! :shock: Det äger sagan om de två tornen iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg