Backspace Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 jag har det också men jag har fastnat på den där spindel bossen...kan någon hjälpa mig :?: Bara ett tips! När spindeln har skickat i väg små spindlarna och du dödat dom ska du duck för han ramlar ner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 nej jag vet att han hoppar så, men så fort jag ska slå honom sticker han eller slår mej..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Det är ett spel jag jättegärna vill ha, vad kostar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Det är ett spel jag jättegärna vill ha, vad kostar det? 600 vad jag vet eller 599 för att vara exakt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jag klarade spindeln igår!!!!!! det ska jag fira med ett glädje-rop.....ok,nu kommer det...HAAAAALLELULIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 på ettan hur klarar man svarta rytarna :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Faramir e min favorit..sen kommer Gandalf sen Legolas o vidare o vidare :D Det e mycket mer krig i spelet än i den andra...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 vi snackar inte om ettan :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Gandalfs Magi går rakt igenom :D Den bästa asså......Legolas pilar pckså :D Han kan skjuta 2 på en gång...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 vi snackar inte om ettan :mrgreen: Snackar jag om ettan lr? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 (sora) gjorde det han/hon frågade hur man klarade svarta ryttarna på ettan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag behöver tips att döda gollum på domedagsklyftan...han e så svår........ det rinner massa lava ner på klyftan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg