Hoppa till innehåll

Sagan om Konungens återkomst


Gäst NightShade
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst NightShade
sagan om två tornen är jätte bra, jag och min kompis körde det. mitt kostade 589 och jag köpte det i en liten butik

 

det här är ingen "Sagan om de två tornen" tråd! så skriv inte så onödiga inlägg! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HJÄLP! hur klarar man den andra ollifanten på banan efter södra porten vet int vad dn heter. HJÄLP! :?

 

man ska springa mellan dem två bergskanterna och skjuta med katapulterna! :lol:

 

Jag har dödat dn första men kan int döda dn andra! hjälp! man kommer int ner för dt är ju blockat med träsaker so man int kan förstöra! HJÄLP! :new_bigcrowd: :?: :?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet vid den första balistan eller vad det är där finns det en gång ner och ta den för att det är den du ska ta och sen så spronger du bara rakt fram och sen kommer du till en ny såna där sak som du springer uppför och sen är det bara att göra så för att du ska döda en Svart ryttare och döda de där elefanterna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet vid den första balistan eller vad det är där finns det en gång ner och ta den för att det är den du ska ta och sen så spronger du bara rakt fram och sen kommer du till en ny såna där sak som du springer uppför och sen är det bara att göra så för att du ska döda en Svart ryttare och döda de där elefanterna

 

Men dt går ju inte att komma ner dt är ju blockat med trä saker! :?:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet vid den första balistan eller vad det är där finns det en gång ner och ta den för att det är den du ska ta och sen så spronger du bara rakt fram och sen kommer du till en ny såna där sak som du springer uppför och sen är det bara att göra så för att du ska döda en Svart ryttare och döda de där elefanterna

 

Men dt går ju inte att komma ner dt är ju blockat med trä saker! :?:

nej det är det inte ta den längst till vänster så hittar du det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet vid den första balistan eller vad det är där finns det en gång ner och ta den för att det är den du ska ta och sen så spronger du bara rakt fram och sen kommer du till en ny såna där sak som du springer uppför och sen är det bara att göra så för att du ska döda en Svart ryttare och döda de där elefanterna

 

Men dt går ju inte att komma ner dt är ju blockat med trä saker! :?:

nej det är det inte ta den längst till vänster så hittar du det

 

Ja men tack för hjälpen då! är dt bra att vara på 16 med aragorn och legolas redan! bara på pelenors fält! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...