Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag har sett filmen och den var mycket bättre än de andra filmerna...dessutom tyckte jag faktiskt att ettan var bättre än tvåan.... vi pratar om spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag har det.. :D Jag försöker att få alla gubbar till lvl 20 (högsta lvl:n) har bara frodo kvar men han e ju så DÅLIG!!!! :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 frodo e verkligen dålig.....gandalf och legolas e mina favoriter.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 är detn som ff spelen att man ska gå upp i level och köpa nya svärd mm :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 man köper inte nya svärd..man bara köper attacker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 man köper inte nya svärd..man bara köper attacker.. ok det verkar kul vad är det för skillnad mot 1:an tänkte köpa 1:an nämligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Det jag såg ifrån ettan så såg det as tråkigt ut och sagan om de 2 tornen var as lätt att klara av tycker jag jag tror att det tog ca 3 dagar att klara av det, men det nya är det roligt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jo det nya e kul men lätt att klara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jo det nya e kul men lätt att klara.. OK då är det alltså som det förra att det är lätt att klara ut ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jo det nya e kul men lätt att klara.. OK då är det alltså som det förra att det är lätt att klara ut ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 du får inte sriva två inlägg irad max99 läs http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 det är inte exakt lika lätt att klara som Sgan om de två tornen... :| ....fast endå rätt enkelt :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg