Hoppa till innehåll

Ruby / Sapphire

cool_boy

Rekommendera inlägg

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

sapphire har jag och dom flesta jag känner jag tycker du ska köpa sapphire

du har kyroge på en bild han kan shher cold på lv60 och den dödar vilken pokemon som hälst på ett slag så en kyroge med sheer cold är en av värdens bästa pokemon den kan man ju bara fånga på sapphire och inte på ruby kyroge på lv60 är bättre än en groudon på lv100 så om du vill ha värdens bästa pokemon ta sapphire ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Danne159 @ 10/08-2004 08:06:14)

sapphire har jag och dom flesta jag känner jag tycker du ska köpa sapphire

du har kyroge på en bild han kan shher cold på lv60 och den dödar vilken pokemon som hälst på ett slag så en kyroge med sheer cold är en av värdens bästa pokemon den kan man ju bara fånga på sapphire och inte på ruby kyroge på lv60 är bättre än en groudon på lv100 så om du vill ha värdens bästa pokemon ta sapphire ;)

Sheer Cold har en nackdel, precis som Fissure. Fissure kan inte slå ut flygande pkmn, och Shheer Cold kan inte slå ut pkmn i högre lv än vad andvändaren är i! Båda attackerna har dessutom bara 30% chans att träffa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

shapfire tyker jag me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...