Gäst golden mew Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ska jag köpa ruby eller sapphire. vilket är rolgast och bäst :unsure: pokémon saphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 1 tips r att ... hmm... ja bestämma sj!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jag rekkomenderar starkt Ruby.JAG köpte de för att min kompis har Sapphire och jag ville byta me han.men mest av allt ville jag ha en av Latias o Latios.Trodde man fick den lilla röda o söta bara för att de va Ruby men jag hade FEEEEEEL! eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Sapphire e bäääst fortfarande!Man kan fånga två jättebra pkm!Latias och Kyogre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 sapphire låter ganska bra... ruby också... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Men Sapphire e bäst!D bästa pkm finns i Sapphire! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 håller med"fast ja inte har den än" :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Gå te den närmaste spel butik och kööp deen! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 eggsagt! :lol: men jag ska få den snaaaaaaaaaaaaaaaaaaart :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag köper sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teamquaqua Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Duktig kille saphire är absolut bäääääääääääääst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Jag tycker du ska köpa pokémon ruby fast du bestämmer. :P B) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg