The Moose Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Jag sitter här och undrar ifall jag ska köpa Gamecube.Jag har redan xbox.Men vad kan ni rekomendera för spel.Jag menar mest så tycker jag att Gamecube bara har spel för dom lite mindre.Men jag skulle vilja ha Zelda the windwaker,Star fox adventures,super smash brothers melee sen kan jag inte komma på mer för spel.För det är ju onödigt att köpa konsollen för bara 3 spel.Som sagt har ni några förslag på vad man kan köpa mer coola spel till GC? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 mario kart duble dash är grymt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 of course you should buy MK:DD!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 mario kart duble dash är grymt kuldet var inte det jag frågade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Resident Evil & Resident Evil Zero ... belive me, dom är verkligen inte för mindre 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Tycker att du ska behålla din XBOX och använda pengarna till något annat än till GC+GC-SPEL. Xbox är mycket kraftigare än GC. Så enligt mig så ska du strunta i GC och använda pengarna till annat kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 mario kart duble dash är grymt kuldet var inte det jag frågade! du ville ha anledningar till att köpa gamecube här har du en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Tycker att du ska behålla din XBOX och använda pengarna till något annat än till GC+GC-SPEL. Xbox är mycket kraftigare än GC. Så enligt mig så ska du strunta i GC och använda pengarna till annat kul. Ja, För det mesta håller jag med dig men X-BOX har för mycket blod, Nästan inget normalt spel utan blod, Skulle någon vilja nämna något utan? I alla fall så tycker jag nog du ska köpa GC! Ett annat spel är ju Pokemon colluseum och Pokemon ruby/sapphire som kommer ut 2004! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 köp gamecube och om du gillar dragonball o du har kuririn i avatar så ta dragonball budokai den knäker fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 köp gamecube och om du gillar dragonball o du har kuririn i avatar så ta dragonball budokai den knäker fett Ja men tro inte att Dragonball bara finns till GC! Det finns ju till exempel X-BOX som han redan har! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 dragonball budokai finns visst till gamecube den kom ut 14 november Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Xbox är mycket kraftigare än GC. . Och vad fick dig att tro det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg