Gäst 0012 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 om du köper [uta dragonball budokai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Tycker att du ska behålla din XBOX och använda pengarna till något annat än till GC+GC-SPEL. Xbox är mycket kraftigare än GC. Så enligt mig så ska du strunta i GC och använda pengarna till annat kul. jag håller någ med katten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 X-box är ju cirka 1500 kr dyrare än NGC och så har det bäst grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 X-box är ju cirka 1500 kr dyrare än NGC och så har det bäst grafik. Vem bryr sig om det, dety är ändå bara en fet maskin!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Alexius du borde välja för dig själv varför frågar du då o så säger du jag håller med då så anmäler jag denna tråd efter som du ska använda dinna pengar till nån annat så denna tråd e onödig nu.om ni fattar hur jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 använd punkt,snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yo-Less Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Oul calibur 2 e grymmt kul!!! köp det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Alexius du borde välja för dig själv varför frågar du då o så säger du jag håller med då så anmäler jag denna tråd efter som du ska använda dinna pengar till nån annat så denna tråd e onödig nu.om ni fattar hur jag menar Nä vi fattar inte vad du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 dom här spelen ska du ha: Super mario Sunshine Luigi´s Mansion Mario Party 4 Mario Party 5 Mario Kart: Double Dash!! Wario World Super Smash Bros Melee The Legend of Zelda: The Wind Waker Metriod Prime Star Wars: Rouge Leader Star Wars: Rebel Strike Soul Calibur 2 och sen när det kommer Mario Golf: Toadstol Cup! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 dom här spelen ska du ha: Super mario Sunshine Luigi´s Mansion Mario Party 4 Mario Party 5 Mario Kart: Double Dash!! Wario World Super Smash Bros Melee The Legend of Zelda: The Wind Waker Metriod Prime Star Wars: Rouge Leader Star Wars: Rebel Strike Soul Calibur 2 och sen när det kommer Mario Golf: Toadstol Cup! Gillar du också MarioGolf? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 använd punkt,snälla Det är ett spelforum inget Rättstavningsforum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 använd punkt,snälla Det är ett spelforum inget Rättstavningsforum. Man ska inte klaga heller!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg