Zero Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 sluta bråka nu;och alexius har du bestämt dig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 det borde du ha gjort för gc e bäst (tycker jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Nja, han köper väl det om han vill, så ställ inga dumma frågor. Vi får se om han köper det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 japp jag ska önska mig super paketet med zelda o mario kart dd....sorry om jag varit jobbig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_ocean Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Hmm... :shock: Game Cube är bra, alla mario spelen, zelda spelen finns bara för Game Cube. Vi har det hemma och Zelda spelen, specillt de gamla är bra, förut när man köpte Windwaker fick man Zelda Ocarina of time. Game Cube kostar rätt lite nu också men spelen är rätt dyra, så du får nog fundera lite själv eftersom du redan har X-box... Ha d gött...o lyck till med funderandet.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Hmm... :shock: Game Cube är bra, alla mario spelen, zelda spelen finns bara för Game Cube. Vi har det hemma och Zelda spelen, specillt de gamla är bra, förut när man köpte Windwaker fick man Zelda Ocarina of time. Game Cube kostar rätt lite nu också men spelen är rätt dyra, så du får nog fundera lite själv eftersom du redan har X-box... Ha d gött...o lyck till med funderandet.. :P japp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Om det ska vara på det här viset är det lika bra att låsa. Han får fundera på saken själv, därför att alla tycker delvis olika!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ja men vi diskuterar ju fram till svaret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Vi har i stort sätt fått svaret. Om inte så fortsätter det så här plus att det är en massa spam-inlägg!! Så jag tänker lugnt anmäla. Annars kan du säga något som är bra med den här tråden?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg