ouagadougo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Vad spelar det för roll om man har score display (som man får efter att ha gjort totalt 5000 KO´s) on eller off? Jag har prövat att hja det både on och off, men jag har inte märkt nån skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Score Display??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 wath the? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 wath the? Instämmer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Det får man efter jätte många K O tror jag. Det visar din poäng ställning i en time match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 5000 KOs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Nä men jag vet inte vad det var. Men den räknar ihop alla dina knockouts som du gjort i vs.mode. Knocka bara på så får du den men det är inte mycket att ha men man kanske måste ha det för att få sound test och det är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Fattar nada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Gör bara några KO så har du det. Förstått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 KO = Knock Out eller vad? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Ja det betyder Knock out och inte kossa och inte ok bakochframvänt. Hajar du nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Är det ingen mer än jag som har score display, eller? Dessutom så händer det ingenting. Var ser man poängen, egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg