saverty Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Jag har hittat en grotta som hetter sealed chamber med konstiga koder på stenar min kompis säger att det hänger ihop med legendariska pokemon runt poke världen där och där med 6,7 stenar runt en stor där en arkelog prukar vara, det e nära havet,öken och nånstans nära fortres city så litte hjälp tack. :huh: :huh: :huh:
s1lk Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 regi-bröderna här finns en länk http://www.schultzs.org/mindy/Pokeminmin/My_Webs/regi.htm där står det hur du ska göra =) bara fråga ifall du inte fatta =) :rolleyes:
Ratiasu Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Jupp!D e nåt me Legendariska pkm att göra!Du ska gå längst fram te den där stenen i mitten och ta dig. Sen ska du ha Relicanth längst fram i teamet och Wailord längst bak i teamet!Sen säger d att dörrarna öppnas nära!D e 3 grottor som finns runt omkring!Där inne finns d legendariska pkm!En d e vid d stället som du skrev nu
saverty Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) så jag ska ha relicanth längst fram wailord längst bak i teamet så öppnas stenarna? bara bra men en sak kan man få både relicanth och wailord i saphire? Redigerat 8 Augusti 2004 av xela
saverty Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Vem e relicanth nergradering? jag har aldrig hört om honom förut. Redigerat 8 Augusti 2004 av xela
Gäst wozfe Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 relicanth har ingen nedgradering. förresten så måste du ha med en pokemon som kan dig också.
Ratiasu Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Relicanth kan man få runt Mossdeep staden ((Dive))!Wailord kan du få överallt där Wailord's nedgarderingen oxå finns!Men om du inte hittar Wailord så kan du fånga dens nedgardering och när den e lvl 40 så utvecklas den
saverty Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Ungefär var finns relicanth i havs gräset eller på vattnet eller på marken? :huh: :huh:
senig Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 jag har ett tips försök fånga regice först sen registeel och sist regirock för regirock e svårast att fånga
saverty Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Jag har fångat alla regis nu tack till alla bye. :D :P :lol: :blink:
Rekommendera inlägg