Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har hittat en grotta som hetter sealed chamber med konstiga koder på stenar min kompis säger att det hänger ihop med legendariska pokemon runt poke världen där och där med 6,7 stenar runt en stor där en arkelog prukar vara, det e nära havet,öken och nånstans nära fortres city så litte hjälp tack. :huh: :huh: :huh:

Skrivet

Jupp!D e nåt me Legendariska pkm att göra!Du ska gå längst fram te den där stenen i mitten och ta dig. Sen ska du ha Relicanth längst fram i teamet och Wailord längst bak i teamet!Sen säger d att dörrarna öppnas nära!D e 3 grottor som finns runt omkring!Där inne finns d legendariska pkm!En d e vid d stället som du skrev nu

Skrivet (redigerat)

så jag ska ha relicanth längst fram wailord längst bak i teamet så öppnas stenarna? bara bra men en sak kan man få både relicanth och wailord i saphire?

Redigerat av xela
Skrivet

relicanth har ingen nedgradering. förresten så måste du ha med en pokemon som kan dig också.

Skrivet

Relicanth kan man få runt Mossdeep staden ((Dive))!Wailord kan du få överallt där Wailord's nedgarderingen oxå finns!Men om du inte hittar Wailord så kan du fånga dens nedgardering och när den e lvl 40 så utvecklas den

• Skapa ny...