Ratiasu Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ska man använda Super Rod eller GOod ROd för att fiska upp Feebas??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s1lk Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 vilken pokemon är det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Den sista Gymledare's bästa pkm's((Milotic)) nedgarderingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Förresten jag förstår inte riktigt me Trendy Phrase is changed i Dewford Town!((D står i serebii))Va menas me d?Allså jag menar hur vet man att Trendy Phrase is changed? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ska man använda Super Rod eller GOod ROd för att fiska upp Feebas??? Super Rod är det! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 På serebii står d att d flyttas te 6 olika ställler, d beror på om Trendy Phrase e bytt i Dewford Town!Va menas me d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s1lk Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 var ska man fiska upp den där pokemonen då? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Allså i serebii står d att den flyttas runt i sex olika stället och d flyttas när Trendy Phrase flyttas i Dewford Town!Va menas me d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag vet inte om det stämmer... Jag undrar oxå vad som gäller för Feebas. Jag mailar nog Nintendo och frågar (Jag är medlem). Ps. Vilket spö som helst duger. Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaaa!Du måste tala om för mej va d svarar!^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg