blue_yoshi Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hur hittar man ocarinan eller flöjten :P jag har fått den där spaden och grävt upp över allt där man får spaden. alltså där den där gubben sitter :) snälla HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 gräv i ljusa värleden i glänta. Ps ett ä räcker Ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 öh. ja där han sitter. den där killen som man får spaden av. men jag har ju gjort det. jag behöver bättre hjälp <_< :blink: :huh: :huh: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Man_United91 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 gräv i gläntan där han sitter...högst upp i de vänstra hörnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 hm. jag har ju grävt överallt där. men aja får väl prova igen då :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Man_United91 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 du vet väl att du ska gräva där i light world Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 *hihi* jo jag kom på det :P tack! men hu får man den där fågeln?! :blink: och shadow tempel alltså den tredje stenen den är ju skit svår. ge mig tips snälla :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Hej, yoshi... :) Iaf, för att få fågeln så gå till Kakariko i Light World och ställ dig framför vindflöjeln mitt i byn och spela på flöjten. För det där tredje templet... det är Blind´s grotta va? hm, det är lite klurigt. Du måste hitta en väg ner till andra våningen, om du tittar på kartan där så finns det ett rum nånstans nere till vänster i andra våningen, där ska titanhandsken ligga. Sen kommer du hitta en tjej nere i grottan som vill ha din hjälp ut, ta henne med dig. Fast hon vill inte gå ut va? Nix pix. Snarare till bossrummet. Fast där händer inte heller något. Du måste ta dig upp en våning till rummet som är precis över bossrummet och bomba ett hål i golvet så ljuset kommer in i rummet nedanför. Sen är det bara att gå dit med tjejen... vill du ha en komplett guide så kan jag försöka översätta, men du får testa lite grann först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Titta på lagret ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 lager? lager? vilket lager? :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Mic kan du tväkla dina tankar:P(citat från doktorn) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 va vad är detta!? håll er till ämnet så jag fattar :P :P :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg