Gäst Spirtual Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Är det någon som spelar pokemon röd och blå nu förtiden?? själv har ja inte köpt något annat pokemon spel ännu, är dom nya roligare??? :rolleyes: Jag spelade det typ när det kom ut sen så tröttnade jag efter en månad.
Gäst anubis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) men det clasiska e la , gött? som ty asså gold silver och crystal? cElEbrAtIoN nOw cOmMoN- :gitarr: :kung: 700A:DE INLÄGGET WOW cElEbrAtIoN nOw cOmMoN- :gitarr: :kung: Redigerat 8 Augusti 2004 av she-o-rene
Gäst lubb_lisa Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 nån som vet hur man kan fånga mew på röd/blå??!!? :huh:
Gäst lubb_lisa Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Skrivet 18 Augusti 2004 mm, fusket funkar inte på mitt blåa, funkar nog på det röda men då måste ja ha tag i ett annat gameboy och en link cabel!! :( hmm, ingen som vet nåt annat sätt då??
Dark Elite Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Skrivet 18 Augusti 2004 Jag vet,kolla på http://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml ;)
Rekommendera inlägg